Конкуренція з Sephora: українська мережа Isei розкрила плани експансії на польському ринку
Українська мережа магазинів косметики Isei анонсувала відкриття магазинів у кількох великих містах Польщі, що стала першою країною для експансії ритейлера.
Засновниця мережі Ануш Товмасян пояснює цей вибір подібним менталітетом мешканців, а також великою кількістю українців, що емігрували до цієї країни.
Перший Isei в Польщі запрацював у листопаді минулого року, у варшавському ТРЦ Targówek і, згідно із заявою Ануш Товмасян, у ньому працюють виключно українці.
У нього ритейлер вклав 100 тисяч доларів і розраховує на повернення інвестицій протягом трьох років. Загалом у проєкт міжнародної експансії, включно з інтернет-магазином, було інвестовано 200 тисяч доларів.
Тоді ж у мережі повідомляли, що шукають локації для нових магазинів в країні і планують нові відкриття у великих польських містах протягом 2025 року.
Ці точки стануть основою для запуску франчайзингової моделі та подальшого масштабування по всій Європі.
Відкриття магазинів по франшизі мережа планує розпочати до кінця наступного року, протягом двох років Isei планує розширити свою присутність до 50 магазинів за кордоном.
Ануш Товмасян додала, що планує розвиватися в Польщі за"українським лекалом", адже ритейл у цих країнах має багато схожих принципів роботи. Втім, через юридичні обмеження на імпорт продукції до Польщі мережа була змушена переглянути асортимент.
Наразі магазини пропонують товари, аналогічні до тих, що є в портфелі великих гравців косметичного ринку Польщі. Тому основними конкурентами Isei стали такі гравці як Sephora, Rossmann, Douglas та Hebe.
Читайте також: Український бренд BEEHIVE з’явився на поличках норвезької мережі Ekomarket Norge
За розвиток Isei на польському ринку відповідає компанія Isei International, заснована в березні 2024 року. Її президенткою є Тетяна Данильченко.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації