На розгляд заявок потрібно 8 років: близько 2000 компаній чекають на вихід з рф
Близько 2 тисяч іноземних компаній хочуть вийти з російського ринку і чекають, поки їх заяви схвалять місцеві регулятори. Але лише для розгляду усіх поданих заявок знадобиться щонайменше 8 років.
Про це йдеться у моніторингу KSE Institute. Зазначається, що кожна іноземна компанія, що хоче згорнути діяльність в рф і продати свої активи, зобов’язана зробити прямий внесок в бюджет держави-агресора.
До березня цього року можна було обирати між "добровільним внеском" до російського бюджету (10% від вартості продажу) або погодитися на відстрочку цього платежу на кілька років.
Якщо з початку російського вторгнення в Україну відсоток компаній, які згортають операції в рф, різко зростав до середини квітня 2022 року, то протягом останніх 7 місяців співвідношення тих, хто йде чи залишається, практично не змінюється, хоча ми все ще бачимо періодичне зростання частки тих компаній, які залишаються на ринку рф, - йдеться у моніторингу.
Ключові цифри
Аналітики підрахували, що лише 6,7% компаній від загального числа повністю залишили ринок агресора. Ці 213 бізнесів забезпечували щонайменше 331,5 тис. робочих місць і мали річний дохід понад 47 млрд. доларів. У довоєнному 2021 році вони сплатили у бюджет рф податків на 3,3 млрд. доларів.
Читайте також: Шведський бренд Absolut припиняє експорт в рф через критику
З компаній, які мали відкриті локальні компанії і отримували виручку в росії, повністю згорнули діяльність і вийшли лише 15,7% бізнесів. Натомість 28% – вичікують, а 23,8% працюють в росії без обмежень.
Про плани згорнути діяльність і вийти з рф найближчим часом заявили ще 32,5% компаній.
Найпопулярніші пости і сторінки
- “Сільпо” відкриє ексклюзивний супермаркет у Новомосковську
- Українська Рада Торгових Центрів – Головна сторінка
- Як отримати безкоштовні продукти в АТБ - інструкція
- "Сільпо" роздає ваучери на 6600 грн на купівлю продуктів - як їх отримати
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- Які магазини працюють в ТРЦ Nikolsky (список)
- Як українські ТРЦ пережили енергокризу та перетворились на "Пункти незламності". Розповіді девелоперів
- Сприйняття брендів після виходу з ринку рф: соціологія та медіааналітика LOOQME
- «Сільпо» у чорноморському ЦУМі: мережа виходить у нові регіони
- Перший в Ужгороді магазин Sinsay відкриється у ТРЦ Pannonia