“Продовжуй рости”: український бренд Rikky Hype випустив дроп на підтримку аграріїв
Український бренд одягу Rikky Hype до Дня Землі випустив дроп "Продовжуй рости", який присвячений аграріям.
Мета ініціативи - привернути увагу до проблем українського домогосподарства в умовах війни. Крім цього Rikky Hype оголосив збір коштів на закупівлю насіння разом з проєктом "Seeds for Ukraine".
Благодійна колекція містить п’ять моделей футболок із зображеннями рослин.
“Продовжуй рости”
Зазначається, що у проєкт вкладається кілька сенсів одразу. Це і заклик до українців не зупинятися у боротьбі, і ставати екологічнішим.
У компанії вірять у відновлення природи, зміни на краще в аграрній галузі та близьку перемогу над ворогом.
Достатньо часто ми з командою вирушаємо у відрядження до Харкова на одне з виробництв бренду, і за вікном авто спостерігаємо за нескінченними мальовничими краєвидами і полями. Залишатися осторонь них ми просто не можемо. Велика частина сільськогосподарських площ України замінована, знаходиться під окупацією або в зоні бойових дій, а аграрії роблять все можливе для збагачення країни. Ми хочемо підтримати їх, - зазначають організатори.
Читайте також: Київський ЦУМ прикрасили унікальними квітками від сестер Фельдман (фото)
У "Seeds for Ukraine" зазначають, що цього року хочуть зібрати кошти на 100 теплиць та встановити їх у деокупованих громадах Херсонської та Харківської областей.
Бренд Rikky Hype одним з першим відгукнувся на ініціативу організації.
Найпопулярніші пости і сторінки
- У івано-франківському ТРЦ Veles Mall відкрився перший у місті магазин Skechers (фото)
- Локації ритейлера ringoo вже почала займати херсонська мережа "Кібернетики"
- Ставка на Sinsay. Польська група LPP планує подвоїти кількість магазинів за три роки
- Українська Рада Торгових Центрів - Головна сторінка
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- Обійдеться майже в 10 млн євро. Lidl через суд змушує мережу Tesco провести ребрендинг
- Fozzy Group відкрила два нові спортклуби Apollo Next у Києві та Борисполі
- Прямі збитки українських ритейлерів через війну сягають майже 2,5 млрд доларів (дослідження)
- "Епіцентр" планує відкрити перший власний ТРЦ навесні 2024-го (фото)
- У Кам'янці-Подільському навесні 2024-го відкриється перший професійний ТЦ SAKURA Park (фото)