Starbucks сьомий рік поспіль стає найдорожчим брендом громадського харчування у світі

Американська мережа кав’ярень Starbucks стала найдорожчим брендом світу в сегменті громадського харчування сьомий рік поспіль.

Протягом 2022 року вартість Starbucks зросла на 17%, до 53,4 млрд доларів. Це допомогло мережі збільшити розрив від наступного бренду у рейтингу найдорожчих - мережі ресторанів швидкого харчування McDonald's.

Вартість McDonald's минулого року скоротилась на 7%, до 36,9 млрд доларів.

Третє місце посідає американський фастфуд KFC із вартістю 17,7 млрд доларів, четверте дісталось мережі піцерій Domino's (7,4 млрд дол), а п’яте найбільшій мережі швидкого харчування у світі Subway (7,1 млрд дол).

Єдиний бренд у десятці найкращих, який походить не з Америки, це канадська мережа Tim Hortons, яка посіла сьоме місце із показником 6,1 млрд доларів.

Міжнародні бренди в рф

Раніше ми розповідали, що французька корпорація Danone відмовляється від використання міжнародних брендів на російському ринку.

Обізнані джерела повідомили журналістам, що йдеться про використання брендів Actimel, Activia, Alpro та Danone.

У російському підрозділі компанії розповіли, що займаються вивченням різних варіантів, “як зробити міжнародні бренди більш релевантними для локального ринку”.

Читайте також: Перші Zara, Bershka і Stradivarius під новими назвами відкриються в рф у квітні

Точної інформації щодо передачі частині бізнесу Danone новому власнику немає, але експерти поділились, що французька компанія тестує розширення лінійки під брендом “Простоквашино”.

Детальніше про варіанти, які розглядає Danone, читайте в нашому матеріалі.

Brand Finance