Starbucks сьомий рік поспіль стає найдорожчим брендом громадського харчування у світі
Американська мережа кав’ярень Starbucks стала найдорожчим брендом світу в сегменті громадського харчування сьомий рік поспіль.
Протягом 2022 року вартість Starbucks зросла на 17%, до 53,4 млрд доларів. Це допомогло мережі збільшити розрив від наступного бренду у рейтингу найдорожчих - мережі ресторанів швидкого харчування McDonald's.
Вартість McDonald's минулого року скоротилась на 7%, до 36,9 млрд доларів.
Третє місце посідає американський фастфуд KFC із вартістю 17,7 млрд доларів, четверте дісталось мережі піцерій Domino's (7,4 млрд дол), а п’яте найбільшій мережі швидкого харчування у світі Subway (7,1 млрд дол).
Єдиний бренд у десятці найкращих, який походить не з Америки, це канадська мережа Tim Hortons, яка посіла сьоме місце із показником 6,1 млрд доларів.
Міжнародні бренди в рф
Раніше ми розповідали, що французька корпорація Danone відмовляється від використання міжнародних брендів на російському ринку.
Обізнані джерела повідомили журналістам, що йдеться про використання брендів Actimel, Activia, Alpro та Danone.
У російському підрозділі компанії розповіли, що займаються вивченням різних варіантів, “як зробити міжнародні бренди більш релевантними для локального ринку”.
Читайте також: Перші Zara, Bershka і Stradivarius під новими назвами відкриються в рф у квітні
Точної інформації щодо передачі частині бізнесу Danone новому власнику немає, але експерти поділились, що французька компанія тестує розширення лінійки під брендом “Простоквашино”.
Детальніше про варіанти, які розглядає Danone, читайте в нашому матеріалі.
Найпопулярніші пости і сторінки
- У івано-франківському ТРЦ Veles Mall відкрився перший у місті магазин Skechers (фото)
- Ставка на Sinsay. Польська група LPP планує подвоїти кількість магазинів за три роки
- Локації ритейлера ringoo вже почала займати херсонська мережа "Кібернетики"
- Українська Рада Торгових Центрів - Головна сторінка
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- Обійдеться майже в 10 млн євро. Lidl через суд змушує мережу Tesco провести ребрендинг
- Fozzy Group відкрила два нові спортклуби Apollo Next у Києві та Борисполі
- Прямі збитки українських ритейлерів через війну сягають майже 2,5 млрд доларів (дослідження)
- "Епіцентр" планує відкрити перший власний ТРЦ навесні 2024-го (фото)
- Нові ТРЦ у західних регіонах. RDA анонсували запуск трьох об'єктів вже цього року