ТРЦ Retroville відновлює показники: як змінились відвідуваність та вакантність
Столичний ТРЦ Retroville було пошкоджено внаслідок російського обстрілу 20 березня 2022 року. Тоді постраждало 40% торгового центру, подальше відкриття торгових галерей відбувалось поетапно.
Про те, як відбувалось відновлення роботи і які показники відвідуваності має об’єкт, журналістам розповіли у прес-службі.
Відкриття відновлених торгових галерей ТРЦ відбувалося поетапно. Це залежало від обсягів руйнування та термінів відновлювальних робіт. Як і було заплановано – остання частина відкрилася 20 березня 2023 року, рівно через рік від трагічних подій. На 2023 рік основним завданням є заповнення тієї частини ТРЦ, яка була відновлена, – повідомили в Retroville.
Ситуація з орендарями
У торговому центрі зазначають, що майже всі орендарі, що були представлені до початку повномасштабної війни, залишилися в проекті (окрім тих, чиї магазини постраждали фізично).
Проте навіть серед тих, чиї точки постраждали, є орендарі, які перемістили свої магазини в іншу частину ТРЦ та відновити роботу.
Найбільше постраждав спорткомплекс мережі Sport Life, на його відновлення знадобиться більше часу, тож точні терміни відкриття поки невідомі.
Найголовніші труднощі зараз – це нестабільна ситуація взагалі з точки зору безпеки, що, звичайно, сильно впливає на прийняття будь-яких бізнес-рішень і на процеси планування, – кажуть в Retroville.
Вакантність
У торговому центрі зазначають, що порівняно із довоєнним періодом вакантність значно виросла, але пов’язують це виключно пов’язане з влучанням в ТРЦ та неможливістю довгий час передавати в оренду значну частину приміщень.
Поки не буде передана в оренду остання відбудована галерея, вважаємо за некоректне порівнювати роботу повноцінно діючого об’єкту із тим, який тільки-но відбудувався. ТРЦ Retroville постраждав найбільше зі столичних ТРЦ з початку повномасштабного вторгнення. Це вплинуло і на показники відвідуваності після відкриття, бо значна частина магазинів не працювала. Також впливали непередбачувані повітряні атаки, та велика кількість неробочого часу ТРЦ, - кажуть у компанії.
Читайте також: Анатолій Шкрібляк розповів, що у Харків повернулися відомі польські бренди – Mohito, House і Cropp
З березня цього року у ТРЦ бачать збільшення середнього показника відвідуваності на 17%.
У Retroville підкреслили, що намагаються зробити все для відчуття безпеки і комфорту відвідувачів.
Найпопулярніші пости і сторінки
- “Сільпо” відкриє ексклюзивний супермаркет у Новомосковську
- Сприйняття брендів після виходу з ринку рф: соціологія та медіааналітика LOOQME
- Українська Рада Торгових Центрів – Головна сторінка
- Як отримати безкоштовні продукти в АТБ - інструкція
- "Сільпо" роздає ваучери на 6600 грн на купівлю продуктів - як їх отримати
- Які магазини працюють в ТРЦ Nikolsky (список)
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- Як українські ТРЦ пережили енергокризу та перетворились на "Пункти незламності". Розповіді девелоперів
- Понад 60% компаній на ринку нерухомості України скоротили штат - опитування URE Club
- У Дрогобичі розпочалося будівництво нового торгового центру