Відвідуваність і відкриття у нових ТЦ: гендиректор Fly Kids Катерина Залозна про роботу мережі

Генеральна директорка мережі сімейно-розважальних комплексів Fly Kids Катерина Залозна розповіла про відновлення роботи своїх об’єктів після війни, плани на майбутнє та вплив повномасштабного вторгнення.

Залозна розповідає, що Fly Kids є найбільшою мережею сімейно-розважальних комплексів в Україні і працює з 2013 року. До початку війни вона нараховувала 17 об’єктів загальною площею 49 250 кв.м.

Наразі працює лише 13 Fly Kids в Києві, Львові, Кременчуці, Запоріжжі, Кривому Розі, Чернігові, Рівному, Черкасах та Одесі.

Робота комплексів призупинена у Харкові, Сєвєродонецьку, Мелітополі і Маріуполі.

Після початку повномасштабної війни робота всіх об'єктів мережі зупинилася.

Авжеж була пауза в ухваленні рішення, як рухатись далі. З часом, коли емоційний стан стабілізувався, були вирішені питання безпеки близьких людей, ми з командою зрозуміли, що треба рухатись далі в напрямі відновлення бізнесу. Ми вчилися працювати в нових реаліях, - зазначає Катерина Залозна.

Оскільки спрогнозувати подальшу ситуацію було вкрай складно, вирішили відновлювати роботу почергово. Передусім центри запрацювали у більш безпечних регіонах. Поступове відкриття 2/3 об'єктів тривало до червня 2022 року.

Втрати

Через війну були повністю зруйновані розважальні центри в Маріуполі та Сєвєродонецьку, а об’єкт у Харкові постраждав частково і вже чекає на відновлення.

СРК у Мелітополі вцілів, але через окупацію на його території ведуть діяльність колаборанти. Компанія вірить у перемогу і не полишає надій повернутись до управління об’єктом.

Зберегти повний штат довоєнного періоду, звісно, не вдалося, але в компанії залишився весь керівний склад і ключовий персонал, який володіє знаннями у спеціалізованих напрямах, що дало змогу відновити бізнес і втриматись на плаву, - каже спікерка.

Компанія була вимушена переглянути зарплати співробітників і у першому півріччі 2022-го було узгоджено дисконтування: для топ менеджменту – на 70%, для співробітників – на 50%.

Працівникам самих центрів зарплата не переглядалась, а восени навіть було проведено індексацію, а решті відновлено виплати.

Гендиректорка зазначає, що співробітники, котрі були змушені змінити місце проживання, були працевлаштовані в інших містах.

Соціальна місія

З початком бойових дій компанія передала співробітникам продукти харчування зі своїх складів, частину було віддано територіальній обороні.

За словами Залозної, вони також фінансово допомагають волонтерам і знайомим, що вступили до лав ТрО і ЗСУ та дітям, які постраждали від війни.

Нині для дітей, чиї батьки стоять на захисті України, в армії чи ТрО, ми надали можливість відвідувати сімейно-розважальні комплекси безкоштовно. Допомагаємо й вимушено переміщеним особам, для яких діє знижка 50% у всіх СРК Fly Kids, - розповідає гендиректорка мережі.

Падіння і відновлення трафіку

Спочатку трафік впав до критичного рівня і становив усього 10% від показника довоєнного часу, але вже влітку оптимізувався до 35%, восени зріс до 49%.

Навесні цього року вдалось вирости до 79%. Не всі центри мають однакову кількість відвідувачів, у деяких регіонах вона становить 50-60% від довоєнної, десь досягає 100%.

В поодиноких об’єктах відвідуваність переважає навіть довоєнні показники.

Наголошується, що цей показник дуже чутливий і падає від великої кількості та тривалості повітряних тривог, обстрілів, вимкнень світла й інших подій, зумовлених війною.

Основні інструменти, які залучаємо, – це пакетні пропозиції, що охоплюють кілька послуг одночасно і пропонують знижку. У такий спосіб ми надаємо змогу зацікавленій аудиторії організувати день народження, корпоратив чи інше свято, провести час у СРК, - каже спікерка.

Також компанія активно використовує digital-просування.

На час війни основна стратегія - це не стояти на місці, страхуючись очікуванням.

Гендиректорка зазначає, що війна дала компанії важливі уроки і отримані знання вони використовують на максимум. Було відкрито нові локації та розширено команду, зокрема спеціалістів із розробки програмного забезпечення та відділ маркетингу.

Це дає змогу зрушити з місця за внутрішніми, а також маркетинговими напрямами – програма лояльності для відвідувачів, мобільний додаток, розширення функцій на сайті тощо. Ми впевнені у ЗСУ, віримо в перемогу України, тому не зупинятимемось у масштабуванні.

Плани на 2023 рік

Цього року мережа хоче реалізувати 8 проєктів у різних ТРЦ:

  • Victory Plaza (Кривий Ріг);
  • “Сім’я” (Одеса);
  • “Ашан Rive Gauche” (Київ);
  • Riviera Shopping City (Одеса);
  • “Велес” (Івано-Франківськ);
  • “Караван” (Дніпро);
  • NEO PLAZA (Дніпро).

Читайте також: Черги як у день відкриття: у ТРЦ Nikolsky відновив роботу New Yorker

Більшість з цих проєктів наразі на етапі проектування. Площа об’єктів Riviera Shopping City та Ашан Rive Gauche буде понад 2 тис. кв. м.

В них працюватимуть інноваційні батутні комплекси, власний фуд-корт, сімейний ресторан та невеликі магазини іграшок.

Commertial Property