На виставці Milan Design Week представлять п’ять українських брендів у спільній концепції
На італійській виставці Milan Design Week 2023 представлять п’ять українських брендів, поєднаних спільною концепцією CONTINUUM.
Виставка пройде з 17 до 23 квітня, її учасниками стануть українські бізнеси, які не конкурують між собою, а доповнюють одне одного.
Мета концепції CONTINUUM - представити український бізнес і саму Україну незвично, яскраво та з перформансами.
На Milan Design Week 2023 поїдуть:
- дизайнерський бренд меблів, декору й освітлення FAINA від Вікторії Якуші;
- концептуальний одяг і аксесуари, виготовлені з матеріалів cruelty-free від бренду DZHUS;
- шеф-кондитерка, яка поєднує комп’ютерне моделювання та кулінарію Дінара Касько;
- гобелени, килими, декоративні прикраси для дому від SOLOMIA RCS (Reshetylivka craft studio);
- парфуми ARBORETUM від Влада Зварича;
Основним кольором української експозиції стане білий, концепцією CONTINUUM хочуть продемонструвати, що український продукт інтелектуальний, оригінальний та має глибокий зміст.
Також на виставці хочуть показати, що Україна здатна конкурувати в середовищі нішевих галузей. У програмі планується показ багатьох перформансів та майстер-класів. Наприклад, відвідувачі зможуть взяти участь у плетінні гобелена та майстер-класі з кулінарії.


Благодійна колекція прикрас
Раніше ми розповідали, що український бренд ювелірних прикрас Kochut створив благодійну ініціативу із громадською організацією "Azov One". Її мета - зібрати кошти на допомогу “азовцям”.
Читайте також: Бренд Woolkrafts запустив благодійну колекцію пледів з українськими пейзажами
Колаборація передбачає, що весь прибуток від місячного продажу колекції срібних тризубів бренду передадуть на потреби бійців бригади НГУ "Азов".
Обирати можна серед 7 видів срібних кулонів-тризубів, вартістю від 59 до 85 доларів. Для реклами бренду знявся захисник Маріуполя Ілля "Гендальф".
Найпопулярніші пости і сторінки
- “Сільпо” відкриє ексклюзивний супермаркет у Новомосковську
- Сприйняття брендів після виходу з ринку рф: соціологія та медіааналітика LOOQME
- Українська Рада Торгових Центрів – Головна сторінка
- Як отримати безкоштовні продукти в АТБ - інструкція
- "Сільпо" роздає ваучери на 6600 грн на купівлю продуктів - як їх отримати
- Які магазини працюють в ТРЦ Nikolsky (список)
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- Як українські ТРЦ пережили енергокризу та перетворились на "Пункти незламності". Розповіді девелоперів
- Понад 60% компаній на ринку нерухомості України скоротили штат - опитування URE Club
- У Дрогобичі розпочалося будівництво нового торгового центру