Понад 150 брендів: “Всі. Свої” проведе маркет “Дні української сукні”
"Всі. Свої" проведе маркет “Дні української сукні”, де збере понад 150 українських брендів.
Захід пройде 13-14 травня за адресою Десятинна, 12, на ньому представлять безліч суконь різних кольорів, фактур, принтів, матеріалів, фасонів та довжин.
Зазначається, що речі локальних виробників займатимуть чотири поверхи локації, а сукні - на першому.
Організатори обіцяють великий асортимент суконь: легкі сукні на літо, сарафани з деніму, льону та шкіри, варіанти для офісу та ділових зустрічей, комфортні спортивні сукні, тонкий трикотаж та бавовна, сукні для найважливіших подій, а також вишиті сукні та моделі з етнічними елементами.
Також на першому поверсі розміститься поп-ап стор "ВільнаЯ" з лімітованими колекціями українських дизайнерів, а на терасі влаштують фудкорт.
На другом та третьому поверсі буде інший одяг та аксесуари.
“Всі. Свої” попереджають, що у разі оголошення повітряної тривоги маркет буде призупинений до її відбою, гостей запросять у найближче відкриття.
Захід триватиме с 10:00 до 19:00 години. Вхід вільний.
Благодійна колекція в ЦУМ
Українські стріт-арт мисткині Сестри Фельдман вступили в колаборацію з київським ЦУМ та фандрайзенговою платформою United24.
В рамках співробітництва була випущена благодійна колекція з квітковими принтами, весь прибуток з продажу якої направлять на оборону України через United24.
Читайте також: Після скандалу з Вестом: Adidas розпродасть кросівки Yeezy і спрямує кошти на благодійність
Колекція лімітована і складається з футболок, екошоперів, парфумованої свічки, дитячих розмальовок та листівок. Придбати їх вже можна на третьому поверсі універмагу. Однак футболка коштує 3 600 грн, а шопер 1000 грн.
Раніше Фельдман створили для ЦУМ десять унікальних декоративних квіток, як вони виглядають, дивіться в нашому матеріалі.
Найпопулярніші пости і сторінки
- У івано-франківському ТРЦ Veles Mall відкрився перший у місті магазин Skechers (фото)
- Локації ритейлера ringoo вже почала займати херсонська мережа "Кібернетики"
- Ставка на Sinsay. Польська група LPP планує подвоїти кількість магазинів за три роки
- Українська Рада Торгових Центрів - Головна сторінка
- Обійдеться майже в 10 млн євро. Lidl через суд змушує мережу Tesco провести ребрендинг
- Fozzy Group відкрила два нові спортклуби Apollo Next у Києві та Борисполі
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- Прямі збитки українських ритейлерів через війну сягають майже 2,5 млрд доларів (дослідження)
- "Епіцентр" планує відкрити перший власний ТРЦ навесні 2024-го (фото)
- Архітекторка Роксолана Медвідь: технологічні інновації, які визначають майбутнє торговельних центрів