Україна та Італія разом просуватимуть на ринок ЄС бренд “Зроблено в Україні”
Україна та Італія попередньо домовились про створення і просування на ринку Європи національного бренду "Зроблено в Україні". Його мають підтримати представники італійського малого та середнього бізнесу.
Про створення бренду домовились міністерка економіки України Юлія Свириденко з міністром підприємств та виробництва Італійської Республіки Адольфо Урсо.
На переговорах увагу сфокусували на підтримці українських виробників та експортерів. Також представники країн обговорили можливість подальшої співпраці у галузі легкої промисловості завдяки, із широким залученням профільних організацій обох країн.
Адольфо Урсо вважає, що таке співробітництво має всі шанси на успіх, адже певні товари українського виробництва можна ототожнити з національним брендом України. Це має сприяти їх просуванню на ринку ЄС.
Юлія Свириденко, у свою чергу, подякувала за потужну підтримку італійців і запропонувала італійським компаніям залишити ринок рф.
Сьогодні вкрай важливим є посилення санкційного тиску на рф, зокрема, у фінансовому, банківському, оборонному секторах. Очікуємо, що італійські компанії, які продовжують працювати на ринку держави-агресора, приймуть виважені рішення і залишать російський ринок, – підсумувала міністерка економіки.
Українське в світі
На італійській виставці Milan Design Week цього року представлять одразу п’ять українських брендів. Усі вони об’єднаються під спільною концепцією CONTINUUM.
Виставка пройде з 17 до 23 квітня, у ній візьмуть участь:
- дизайнерський бренд меблів, декору й освітлення FAINA від Вікторії Якуші;
- концептуальний одяг і аксесуари, виготовлені з матеріалів cruelty-free від бренду DZHUS;
- шеф-кондитерка, яка поєднує комп’ютерне моделювання та кулінарію Дінара Касько;
- гобелени, килими, декоративні прикраси для дому від SOLOMIA RCS (Reshetylivka craft studio);
- парфуми ARBORETUM від Влада Зварича;
Читайте також: Горілчаний бренд Absolut відновлює постачання продукції в рф
Бренди підібрані таким чином, щоб вони не конкурували, а доповнювали одне одного і представляли Україну найкращим чином.
Основним кольором експозиції стане білий, уся концепція спрямована на те, щоб показати, якою оригінальною може бути українська продукція.
Найпопулярніші пости і сторінки
- “Сільпо” відкриє ексклюзивний супермаркет у Новомосковську
- Сприйняття брендів після виходу з ринку рф: соціологія та медіааналітика LOOQME
- Українська Рада Торгових Центрів – Головна сторінка
- Як отримати безкоштовні продукти в АТБ - інструкція
- "Сільпо" роздає ваучери на 6600 грн на купівлю продуктів - як їх отримати
- Які магазини працюють в ТРЦ Nikolsky (список)
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- Як українські ТРЦ пережили енергокризу та перетворились на "Пункти незламності". Розповіді девелоперів
- Понад 60% компаній на ринку нерухомості України скоротили штат - опитування URE Club
- У Дрогобичі розпочалося будівництво нового торгового центру