Бренд Fanta провів повний ребрендинг і представив новий логотип
Бренд напоїв Fanta вперше за довгий час оновив свою візуальну айдентику.
Логотип бренду повністю змінили, щоб “надати йому єдиної глобальної ідентичності з фокусом на грайливість”. Над цим працювала команда дизайнерів Coca-Cola та креативна агенція “Jones Knowles Ritchie”.
На думку бренду, попереднє лого Fanta було занадто стриманим для цього напою.
Новий логотип простіший, дизайнери зокрема відмовились від зображення помаранчевого кола та листа. Сам напис назви також змінився, світлішим та яскравішим став відтінок синього фону.
Креативникі вирішили відмовитись від помаранчевого круга і листа в логотипі й змістила акцент з помаранчевого кольору на діапазон кольорів інших смаків.
Це зробили через те, що лого буде використовуватись в усіх асортиментах смаків Fanta.
Зазначається, що впроваджувати оновлену айдентику Fanta будуть поступово, в тих країнах, де продається напій бренду.


Оновлення логотипу Pepsi
Раніше ми розповідали, що корпорація PepsiCo змінить логотип свого основного напою Pepsi вперше за останні 14 років.
Дизайнери вирішили повернутись до класичного зображення червоно-біло-синього глобуса з хвилястими лініями.
Новий дизайн напою буде представлений восени цього року у Північній Америці, під час святкування 125-річчя бренду. В усіх інших країнах презентація пройде у 2024 році.
Читайте також: На виставці Milan Design Week представлять п’ять українських брендів у спільній концепції
За словами старшого віце-президента та головного дизайнера PepsiCo Мауро Порчіні, нову айдентику бренду розробили, щоб створити зв’язок майбутніх поколінь зі спадщиною Pepsi.
Як виглядає нове лого культового напою і який старий елемент туди повернули, читайте в нашому матеріалі.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Українська Рада Торгових Центрів – Головна сторінка
- Власників знищеної чи пошкодженої нерухомості в Україні звільнили від податку
- Як отримати безкоштовні продукти в АТБ - інструкція
- Як українські ТРЦ пережили енергокризу та перетворились на "Пункти незламності". Розповіді девелоперів
- Які магазини працюють в ТРЦ Nikolsky (список)
- «Сільпо» у чорноморському ЦУМі: мережа виходить у нові регіони
- “Сільпо” відкриє ексклюзивний супермаркет у Новомосковську
- Carlsberg почне виробляти Staropramen та Miller Genuine Draft в Україні
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- Основні тренди нерухомості 2023: що планують українські девелопери